stranice

Saturday, May 14, 2011

Kako napraviti light box - kutiju za fotografisanje nakita

10 Da ne smaram zasto sam pravila light box, idemo odmah na to kako se pravi,a oni kojima trebaju dobre (uslovno receno)  fotografije nakita i drugih sitnijih stvari,znace zasto.

Materijal:

-cvrsta kartonska kutija

-lenjir

-skalper

-lepak (plasticni iz pistolja)

-bela boja-sprej,akrilna ili disperzija za unutra

-belo platno-moze od stare posteljine ili neki restlovi od prethodnih “projekata”

-beli hamer ili akvarel papir

-2-3 stone lampe

Kutiju rasklopiti i na sve 4 strane iscrtati “ramove” na 3.5 cm od ivice.

2Iseci skalperom po iscrtanim ivicama (pazite da ne prosecete drugu stranu kutije-ja sam stavila podlogu) i izvaditi isecene komade.

3Odseci poklopac i sastaviti kutiju,zalepiti dno da se ne otvara,ali da duze stranice budu sa unutrasnje strane kutije.

4Obojiti unutrasnjost belom bojom koju imate (ja sam koristila disperziju za unutrasnje bojenje zidova -jupol gold-,koja btw moze da se koristi kao zamena za gesso).

5Kada se prvi sloj osusi obojiti ponovo da bude bas belo.

6Izmeriti dimenzije kutije i odseci materijal da bude malo duzi nego obim kutije da bi moglo da se preklopi na zavrsetku.

Zalepiti platno ,paziti da je dobro zategnuto da ne bi bilo nepozeljnih senki.

7Iseci hamer ili drugi beli papir na duzinu dubine + visine kutije i ubaciti ga u kutiju tako da pravi zakrivljenu povrsinu bez linije prelaza izmedju dna i stranice.

8Na gornjoj fotografiji se vidi senka na papiru a ne ivica.

9Ovde se bolje vidi kako se postavlja pozadina tj beli papir.

Postaviti svetlo tako da dolazi odozgo i sa bocnih strana kutije.Bolje je kad je sa obe bocne strane svetlo,ali moze i sa jedne.

Kad sve to uradite stavite to sto zelite da slikate u kutiju,aparat u ruke et voila..

Fotografije izgledaju ovako,e sad ako se neko malo bolje razume u fotografisanje moze da podesava aparat na bla bla,kod mene je na automatskom podesavanju,ja samo skljocam.

11DSC078683Odmah sam poskidala sav nakit iz kofera i fotografisala ga,za vise fotografija mozete da posetite moj FB profil

No comments:

Post a Comment