stranice

Wednesday, March 16, 2011

cvetovi

Sta sam radila prethodnih dana…pa moglo bi se reci svasta nesto.  Palo mi je na pamet da treba da pocnem da koristim  nesto od svojih dragih i dugo sakupljanih raznobojnih materijala (inace necu moci da udjem u radnu sobu).Pravila bih nesto lepo i sareno….paaaaaa na primer cvetove.   

Posle polusatnog kopanja i izvlacenja bas ove ili one boje,mogla sam da pristupim poslu.

Moji ukucani su navikli na veciti krs po dnevnoj sobi i vise me ni ne pitaju sta radim i zasto,samo vesto zaobilaze dasku za peglanje i paze da se ne sapletu na produzne kablove.Rucak postavljen na trpezarijskom stolu je misaona imenica jer on uglavnom izgleda ovako.

1

U stvari ovo je uredno izdanje,on obicno izgleda  mnogo gore (pogotovo kada sijem dzempere).

Da sav nered nije bio uzaludan vidi se ovde.

2 3E sad od toga ce jedan deo biti na rajfovima a jedan ce biti snalice za kosu i to sa onim starim klipsama ili kako se vec zovu ti mehanizmi.

Ivana je ,cak, odmah  pristala da pozira sa jednim gotovim rajfom u kosi,obicno moram da je molim.

4  E sad , posebna je prica to sto blic daje drugacije nijanse materijalima i sto je Ivana malo visa od mene pa fotografija ne pokazuje bas najbolje kako to u stvari izgleda,nema veze,slikacu je ponovo sutra i to napolju – na dnevnom svetlu.

Toliko za nocas,sa novim radovima uskoro.

No comments:

Post a Comment