stranice

Thursday, March 10, 2011

moja nova drugarica…

..zove se Beba.

Upoznala sam je na Novogodisnjoj riznici,kao i mnoge druge,ali sam sa Bebom ostala u nekom intenzivnijem kontaktu.Valjda je to zbog toga sto smo pribliznih godina i imamo slicne “probleme”.

Beba pravi nakit a time je zarazila i svoju mezimicu Janu,koja je bila promovisana kao najmladji dizajner na Novogodisnjoj riznici.

 Jana pravi priveske i broseve- ovcice od fimo gline.Meni je na toj izlozbi poklonila bros srebrno-crno srce.

Sad se Beba i ja skoro svakog dana “vidimo” na FB i razmenimo po “par” reci.

Ona mi je pojasnila neke stvari i uputila me na neka desavanja u svetu kreativaca,zato je stalno cimam sa nekim novim idejama koje mi se motaju po glavi,a ona me kao prava drugarica podrzava i savetuje.

Obecala mi je sinoc da ce doci kodmene u  posetu,pa bas da vidim…

1 comment:

  1. Jaoooooooooo, sad si me unjanjavila :)))))
    Bas mi je cat sto sam ti drugarica. Slobodno ti mene cimaj, uzivam u tome koliko i ti.Riznica je bila prava riznica i po ljudima koje smo upoznale.
    Evo me i ovde u poseti, samo da se zna :)))

    ReplyDelete