stranice

Wednesday, March 9, 2011

Receno-ucinjeno

Kao sto sam obecala malo ranije u toku dana,evo pisem o nekim proslim desavanjima.
Kao prvo,na izlozbi Novogodisnja riznica koja je odrzana u Decembru, je bilo zabavno.Organizacija je bila odlicna i sve ispanirano do najsitnijih detalja.Sastali smo se nekoliko dana ranije da vidimo prostor i da se dogovorimo oko postavke stolova, nacina izlaganja i eventualnih specijalnih potreba pojedinih izlagaca.Islo se dotle da su kupljene crne prostirke za sve stolove ,da bi to sve izgledalo sto profesionalnije.Mislim da je za sve to najzasluznija Jovana Obradovic ispred udruzenja Unikatna umetnost.
Dakle,sa puno truda i paznje posvetili su se organizaciji cele izlozbe,pa nije ni cudo sto smo se razisli sa lepim utiscima.
Nikoga nisam poznavala od ranije (nije ni cudo-gde sam i mogla da ih upoznam),ali su mi se svi svideli i svi su bili vrlo raspolozeni za druzenje.
Da zakljucim bilo mi je super.
moj "stand"

Ana i Milan kuvaju kafu
ispijanje kafe,Natasa i njena mama


Kao drugo,krajem Januara sam ostala bez posla - tehnoloski visak,sto u mom slucaju i nije tako tragicno jer sad imam vise vremena da radim ono sto volim.To naravno nisam sama ukapirala,vec mi je sestra i nekoliko poznanica sa FB ukazalo na to i hvala im na tome.Prva od njih je bila Ana koju sam upoznala na Novogodisnjoj riznici (na kojoj sam se btw super provela), koja mi je otvorila oci.Posle krace prepiske sa njom pocela sam opustenije da razmisljam,i vise da radim.
Kao trece usled novonastale situacije i “viska vremena”,pocela sam da prelistavam moju svescicu sa “to do” listom i stavljam krstice na zavrsene poslove.
Jedan od njih je i da popravim dve stare fotelje (moguce je da su starije od mene jer su prvi komadi zajednickog imetka mojih roditelja).Postoji jedna zackoljica u mom slucaju nije bila popravka nego prepravka,tako da su sada dve stare fotelje postale jedan dvosed.






Zao mi je sto nemam slike prethodnog stanja,ali nadam se da se to prethodno stanje moze naslutiti.
A jel’ dosta za veceras,mislim da jeste,nastavicu sutra.

1 comment:

  1. Ovo je fenomenalno. Za veceras dosta, cekamo nastavak. Vidim da cemo uzivati :)))

    ReplyDelete