stranice

Tuesday, March 22, 2011

kako napraviti kutiju za izlaganje nakita

Opasno mi je trebala kutija – pano za izlaganje nakita za izlozbe,pa sam resila da nesto iskonstruisem od onoga sto imam u kuci.

Stari pano sam takodje sama napravila,ali je , iako na njega moze da se zakaci tona nakita i rajfova i ide u visinu pa stedi prostor , bio nepraktican za pakovanje i transport.Izmedju ostalog trebalo mi je nesto da je spremno za izlaganje tj pakovanjeu kratkom roku.

Nadjoh neku staru kutiju za plaketu,koju sam btw kupila nekom prilikom na buvljaku,jer ce mi mozda za nesto zatrebati,i koja mi se uklapa u koncepciju.

Onda mi pade na pamet da bih mogla da napravim i tutorijal,mozda neko dobije inspiraciju..

Kutija je izgledala ovako.

Zgodna je jer ima kopcice za zatvaranje ipoklopac se otvara samo do odredjene tacke (stoji sam poluotvoren).

12

Matrijal za izradu:

-kutija za plaketu :-)) ili bilo kakva slicna

-kartonska kutija (za pakovanje robe,dobre su od deterdzenta za ves jer su cvrste)

-drvofix za lepljenje kartona

skalper i lenjir za secenje kartona

-platno za presvlacenje (neko koje se ne osipa po ivicama je najzgodnije ali moze bilo kakvo)

-UHU ili slican brzosusivi lepak u spreju ili u tubi

 

Lepa zelena postava i plisu slican materijal u donjem delu,su na moju zalost morali napolje jer mi takav oblik i boja unutrasnjosti ne odgovaraju.

Odlepila sam i izvukla napolje dinji deo.

3

Od obicne kartonske kutije sam isekla trake sirine 2.5cm  jer mi ta sirina odgovara za prstenje koje samplanirala da poredjam u donji deo.

4

Rasporedila sam trake i isekla ih na duzinu po meri,a onda drvofixom lepila po 4 trake jednu na drugu.Izmedju redova je prazan prostor za ubacivanje prstenja.

6

Sve zalepljeno izgleda ovako.

7

Ovako zalepljeno sam oblozila crnim sintetickim somotom (da se ne paraju ivice),a za lepljenje sam koristila  UHU lepak u spreju.

Isti somot sam zalepila i u gornjem delu kutije preko sundjera.

8

Po ivicama se i dalje mogao videti karton,pa sam isekla trake od somota –1cm –i zalepila ih na sastave.

10

Kada se lepak osusio,napunila sam kutiji da vidim kako izgleda…..i

12

…bilasam zadovoljna.Sada kod kuce mogu da aranziram nakit u kutiji i na izlozbama samo da je otvorim i spremna sam.

1315 14

Isto vazi i za posle izlozbe,zatvorim i cao…

E sad ako me ne bude mrzelo ovih dana mozda nesto uradim i sa spoljnim delom kutije….

1 comment:

  1. Bravo,svaka cast za ideju! Kreatvno i domisljato! Pano je prelep,kao i tvoj nakit. :) Hvala ti sto si podelila sa nama ovo, a posto sam bila u potrazi za necim slicnim bas cu pokusati da napravim jedan,sa materijalom koji nadjem.Pozdrav!

    ReplyDelete